Gurasoekin bilera

Maila desberdinetako ikasleen gurasoei bilera batzutara deitzen zaizue. Informazio gehiagorako ikusi ondorengo estekak:

Eskola Trukaketak

Zubiri-Manteo ikastetxean Suizako Wetzikon herriko 17 ikasle egongo dira  Urriaren 4tik 8ra.

Nazioarteko Enpresa Simulatuen Feriaren Inaugurazioa Dresden (Alemania)

Administraritza eta Finantzetako goi-mailako zikloko eleaniztasun taldeko ikasleak Dresdeneko enpresa simulatuen ferian izango dira irailak 27-28-29, Zubirilet SLS enpresa simulatuko negozioak burutzen.

Inaugurazioko argazki bat ikusi dezakezue:

Beraien berri ondorengo blog-ean izango duzue:   www.zubiristudents.blogspot.com

Nazioarteko Enpresa Simulatuen Feria Dresden (Alemania)