Norvegiako Sogndal ikastetxeko batxilergoko ikasleen bisita

2017-09-27

Azken aste honetan Sogndal ikastetxeko ikasle norvegiarrak gure ikastetxean izan ditugu. Hezkuntza sistema ezagutzeaz gain, gure gastronomía dastatzeko eta hiria ezagutzeko aukera izan dute.

Visita alumnos bachiller de Sogndal-Noruega Visita alumnos bachiller de Sogndal-Noruega Visita alumnos bachiller de Sogndal-Noruega

Denis Itxaso eta Maite Cruzado Turismoko ikasleekin

2017-11-17

Turismo jasangarriari buruzko jardunaldi atsegina atzo Denis Itxasok, Kultura, Turismo, Gazteria eta Kiroletako Diputatua, eta Maite Cruzadok, Gipuzkoako Foru Aldundiko Turismo Zuzendaria, Zubiriko liburutegian eskeinitakoa. Lehen eskutik jasotako formakuntza interesgarria turismo sektorean lan egingo duten gure etorkizuneko profesionalentzat. Mila esker eta hurrengo bat arte!

Turismoko ikasleak Zumaian

2017-11-16

Turismo Zikloko ikasleak Euskal Kostaldeko Geoparkean ibilaldi ederra egiteko aukera izan zuten gure lurraren historiaz zerbait ikasiz eta batez ere gozatuz, egun ezin paregabea suertatu zen eta¡

Enpresa simulaturako plangintzan lanean

Iraila 2017

Lan merkatuaren ikerketa egiten ari dira gure ikasleak eta enpresa simulatua garatzen.