Enplegurako prestakuntza

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.YouTube

Turismo Gastronomikoaren Mundu Foroa

• 2019-05-03 |

Turismoko ikasleek Kursaalen Turismo Gastronomikoaren 5. Mundu Foroa-n parte hartu dute.

"Tantaz Tanta Ozeanoa" Proiektua

• 2019-04-30 |

Urtero bezala, Ikasketa Zerbitzuaren metodologia jarraituz, Zubiri Manteoko ikasleak Groseko Gaztelekukoekin batera gauzatutako "Tantaz Tanta Ozeanoa" Proiektua.

Kultur asteari amaiera ematen!

• 2019-04-12 |

Manteon, DBH-ko ikasleek kultur asteari amaiera ematen!

Gdansk-eko (Polonia) ikasleak Zubiri Manteon

• 2019-04-11 |

II Liceum Ogólnoksztalcace-Gdansk (Polonia) eta Zubiri Manteo BHI Batxilergoko ikasleak Bilbon bi ikastetxeen arteko elkartrukeari esker. Gainera, gure Turismoko ikasleek bisita gidatu diete. Lan bikaina!

Zubiri-Manteoko ikasleak Donostiako Eskola Foroan

• 2019-04-11 |

Apirilaren 10ean 1. Batxilergoko 3 ikasle, 3.DBH-ko 4 ikasle eta 1.DBH-ko ikasle bat izan dira Donostiako Eskola Agendak antolatutako ESKOLA FOROAN Cristina Enean.
Bertan, AZTARNA EKOLOGIKOARI buruz ikasitakoaz hitz egin dute, hartutako konpromezu pertsonalak partekatu dituzte, eskolan egin dutena eta egin asmo dutenaren berri azaldu diete elkarri eta Udalari Donostiarron Aztarna Ekologikoa txikitzen laguntzeko hainbat proposamen adostu dituzte Donostialdeko beste ikastetxeko ikasleekin, proposamen hauek datorren maiatzaren 15 ean udal agintariei aurkezteko.

LH

BATXILERGOA