Enplegurako prestakuntza

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.YouTube

2019-2020 BEKAK

Epea: 2019ko irailaren 30etik urriaren 29ra arte, biak barne.

Gehiago jakiteko hurrengo esteka jarraitu: AQUÍ.

Batxilergoko ikasleak Gdansk-en (Polonia)

• 2019-06-04 |

Batxilergoko ikasleak Gdansk-en (Polonia) II. Liceum Ogólnoksztalcace ikastetxekin elkartrukaketari esker. Zorionak denori, esperientzi bikaina izan da!

IGEk antolatutako hitzaldia

• 2019-05-31 |

Zubiri-Manteoko Guraso Elkarteak ekitaldi hau antolatu du (Informazio gehiago):
Acompañar a nuestros menores en duelo
Izaskun Andonegi (Bidegin, Servicio de apoyo al duelo y enfermedad grave avanzada de Gipuzkoa)

- NON: ZUBIRIKO LIBURUTEGIAN
- EGUNA: 2019ko Ekainak 3 (astelehena)
- ORDUA: 18:00-20:00

Ingurumenaren aldeko ikasle ekintzaileak

• 2019-05-24 |

Maiatzaren 22an 1.batxilergoko hainbat ikaslek eurek proposatu eta antolaturiko ekintza aurrera eraman zuten: Donostiako gune desberdinetan ordu t´erdi inguruz aurkitzen zuten zaborra sailkatuta bildu eta ondoren dagokion edukiontzira bota. Zurriola hondartza, espigoiko arrokak eta alde zaharra izan ziren aukeratutako guneak. Galtza bete lan izan genuen, bereziki plastikoekin eta argi gelditu zitzaigun horrelako ekintzak ezinbestekoak direla gure sentsibilizazio eta konpromezu-mailak hobetu bitartean. Exenplu ederra eman digute ikasle hauek! Paseatzaile bat baino gehiagok ere txalotu zuten ikasle hauen ekintza. Eskerrik asko.

Ikasleak Donostiako Eskola Agenda 21-eko Udal Foroan

• 2019-05-24 |

Maiatzaren 15ean ospatu zen Eskola Agenda 21-eko Udal Foroa. Bertan, Eskola Agenda 21eko proiektuan parte hartu duten Donostialdeko ikastetxeetako ordezkariak egon ziren Udalbatza Aretoan eta gu ere haien artean. Oihan Urbano ikasleari egokitu zitzaion udaletxeko ordezkarien aurrean irakurtzea eta oso ondo egin zuen, gainontzekoon laguntza berekin zuela. Udal ordezkariei aurten Aztarna Ekologikoaren inguruan buruturiko lanak, hartutako konpromezuak eta udaletxeari egindako eskaerak zuzendu zitzaizkien.

Finlandiar taldea Zubirin

• 2019-05-23 |

Gaur finlandiatik etorritako ikasle eta irakasle talde bat etorri da gure eskolara. Escape Street bat antolatu die turismoko eleanitzeko taldeak, hiriko leku desberdinak ezagutzeko.

Intranet Irakasleak Intranet Ikasleak

LH