Enplegurako prestakuntza

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.YouTube

Ikasleak Donostiako Eskola Agenda 21-eko Udal Foroan

• 2019-05-24 |

Maiatzaren 15ean ospatu zen Eskola Agenda 21-eko Udal Foroa. Bertan, Eskola Agenda 21eko proiektuan parte hartu duten Donostialdeko ikastetxeetako ordezkariak egon ziren Udalbatza Aretoan eta gu ere haien artean. Oihan Urbano ikasleari egokitu zitzaion udaletxeko ordezkarien aurrean irakurtzea eta oso ondo egin zuen, gainontzekoon laguntza berekin zuela. Udal ordezkariei aurten Aztarna Ekologikoaren inguruan buruturiko lanak, hartutako konpromezuak eta udaletxeari egindako eskaerak zuzendu zitzaizkien.

Finlandiar taldea Zubirin

• 2019-05-23 |

Gaur finlandiatik etorritako ikasle eta irakasle talde bat etorri da gure eskolara. Escape Street bat antolatu die turismoko eleanitzeko taldeak, hiriko leku desberdinak ezagutzeko.

Escape Street Orion

• 2019-05-22 |

GA21 taldea Oriora joan zen lan-taldean aritzeko duten gaitasuna frogatzeko asmoarekin, zenbait erronkei aurre eginez. Helburu nagusia helmugara iristea zen, hainbat froga gainditzen. Jasotako ikasketa nagusia honako hau izan zen: Garratzitsuena ez da nola hasi baizik eta nola bukatzen den. Ekipo guztiak helmugara iritsi arte ez zuten jakin nor zen irabazlea.
Oso esperientzi aberatsa izan zuten eta Komunikazioan ikasitako hainbat teknika praktikan jarri zuten, alegia, entzute aktiboa, enpatia, antolaketa, elkarlana, autonomía eta konstantzia.
Danak irabazle eta gainera ikaskide hobeagoak sentitu ziren. Ez galdu hau bezalako esperientziarik!

"Elkarri konektatutako munduaren onurak eta erronkak" ekitaldira irteera

• 2019-05-20 |

Aurreko asteazkenean (hilak 15) SSA31 eta ASR31 taldeetako ikasleak Miramoneko teknologia parkean egon ziren Gauzen Internetari (Internet of Things, IoT) buruzko Elkarri konektatutako munduaren onurak eta erronkak ekitaldian. Inguruko enpresa batzuk Gauzen Internetak nola eragiten dien azaltzera gerturatu ziren. Besteak beste, Gauzen Interneta beraien eguneroko lanean nola erabiltzen duten edota hau erabilita zibersegurtasuna nola bermatu daitekeen azaldu zuten. Ikasleek oso interesgarritzat eman zuten jardunaldia.

Industria Teknologiako ikasleen kotxeak eta robotak

• 2019-05-13 |

Industria Teknologiako lehenengo mailako ikasleek eginiko kotxe programatuak.

Industria Teknologiako bigarren mailako ikasleek eginiko sumo robotak..

LH

BATXILERGOA