Enplegurako prestakuntza

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.YouTube

2019-2020 BEKAK

Epea: 2019ko irailaren 30etik urriaren 29ra arte, biak barne.

Gehiago jakiteko hurrengo esteka jarraitu: AQUÍ.

IES Zubiri-Manteo BHI, Euskadiko eTwinning bileran

• 2012-azaroa-12 |

IES Zubiri-Manteo BHI. eTwinning

Azaroaren 9an Euskadiko eTwinning-ko komunitatean parte hartzen duten irakasle eta zentroen bilera izan zen Durango-ko Berritzegunean. Bertan eTwinning-en bitartez egin diren proiektu interesgarriak aurkeztu ziren eta komunitarearen moodle plataforma aurkeztu zen.

Zer da eTwinning?

Europako ikastetxeen komunitatea da. Plataforma seguru honen bitartez, Europako irakasle eta zentroekin kontaktuan jarri eta proiektu amankomunak egin ditzakezu.

www.etwinning.net

BeSTrain

• 02-noviembre-2012 |

21st Annual EfVET International Conference

Jesus Maria Cuesta, IES Zubiri-Manteo BHI-ko irakaslea eta BeSTrain (Leonardo Transfer of Innovation) proiektuaren Euskal koordinatzailea, “21st Annual EfVET International Conference”-a gonbidatua izan zen urriaren 24tik-27ra Palma de Mallorkara.

Conference theme

The drive toward European Credit Transfer within Vocational Education and Training (ECVET) and the new LLP programme ’Erasmus for All’ 2014 – 2020

Workshop

BeSTrain proiektua aurkeztua izan zen proiektuaren koordinatzailea den Rasa Zygmantaite-ren eskutik

Informazio gehiago: www.bestrain.eu

UrratsBat

• 2012-urria-30 |

Urratsbat Eusko jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitateak eta Ikerketako Sailaren Lanbide Heziketako Sailburuordetzak sustatutako eta TKNIKAK koordinatutako LH-ko ikasleek beraien enpresak sortzen laguntzeko programa da.

Informazio gehiago

Antzezturiko bisita gidatua Seguran

• 29-octubre-2012 |

Urriaren 16-an Turismoko ikasleak Segurara, antzezturiko bisita gidatu bat ikustera, joan ginen. Herria era desberdin batean ikusteko aukera izateaz gain, lantzen ari garen proiekturako hainbat ideia interesgarri hartu genituen. Laister izango duzue proiektu honen berri.

Argazkiak

HOBETUZ IKASTAROAK: datak eta orduak

• 2012-urria-09 |

HOBETUZ ezkaintzaren barruan, hurrengo ikastaro hauek data eta ordua dituzte jadanik. Interesatuek matrikulatu daitezke.

Intranet Irakasleak Intranet Ikasleak

LH