IES Zubiri-Manteo BHI. Formación para el Empleo

IES Zubiri-Manteo BHI. Erakusleihoak

3D Inprimagailuen zenbaki saridunak

• 2017-05-22 |

Larunbata, Maiatzak 20, 3D inprimagailuen zozketa egin zen, Kataluña plazan, “Urban Zientziak” ekitaldiaren barruan.

Hauek izan ziren zenbaki saridunak:

• 1. Inprimagailua : 263
  • 2. Inprimagailua: 105

Bi zenbaki saridun hauek ez badira agertzen Ekainaren 5a baino lehenago, ondorengo zenbakiak izango dira sarituak:

• 1. 3D inprimagailua : 123
  • 2. 3D inprimagailua: 216

Finlandiako hezkuntza sistemaren eraldaketa ezagutzen

• 2017-05-19 |

Zubiri-Manteoko lau irakasle Finlandian izan dira Lanbide Heziketan egongo diren aldaketen berri izateko. Tredu (Tampere) eta Luksia (Lohja) eskolak bisitatu dituzte egoera bertatik bertara ezagutzeko eta elkarren arteko proiektuak indartzeko, Erasmus+ programaren barruan.

Mariano Ferrer kazetariaren hitzaldia

• 2017-05-18 |

Mariano Ferrer kazetari ezaguna gure artean izan dugu: 2. Batxilergoko hainbat ikaslek bere hitzaldia entzuteko aukera izan dute. “Kazetaritzan lehena eta oraina” izan da jorratutako gaia.

Mila esker, Mariano Ferrer!

Parisko irakasleen bisita

• 2017-05-18 |

Maiatzaren 11 eta 12an Parisko Foundation Infa eskolako hiru irakasle etorri ziren bisitan. Gure eskolako kurrikuluma, proiektuak, eta departamentu desberdinetako programak aurkeztu zitzaizkien. Gure ikasleak lan praktikak egiten ari diren hainbat enpresa ere bisitatu zituzten. Etorkizunean ikasleen arteko elkar trukaketak egiteko proiektua martxan jarri genuen.

Turismoko irakasleak Freiburgen

• 2017-05-17 |

Apirilaren 23tik 28ra Freiburg (Alemania) hiriko turismo eskola, Wirtschaftsakademie eta unibertsitatea bisitatu genituen. Bertan zuzendaritzakoekin bilera izan genuen eta "job shadowing" egin genuen gaztelera ikasten duten ikasleekin. Amankomunean lana egiteko lehenengo urratsak eman genituen bidai honetan.

IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Gmail

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

FP Duala

IES Zubiri-Manteo BHI. JOPAPP