-------

Administraritzako ikasleak Turkian

• 2018-05-03 |

Aurreko astean Europak bultzaten dituen KA2 proiektupean, Administratitzako ikasleak Estambulera abiatu ziren. Bertan beste lau herrialdeko (Latvia, Croacia, Turkia eta Rumania) ikasleekin elkarlanean pasa dute astea.

Besteak beste, ikasleek beraiek sortutako enpresen aurkezpenak egin zituzten. Turkiako kultura ezagutzeko aukera izan zuten ere.

Aipagarria da Turkiarrek eskaintzen duten hospitalitatea.

çok tesekkür ederim!

Ate irekien jardunaldiak 2018-2019 ikasturterako

• 2018-05-03 |

IBERMATICA Enpresa bisita

• 2018-04-26 |

Apirilaren 19an, 1.ikasturteko Mikroinformatika Sistemetako eta Sareetako Zikloko ikasleek, MS21 eta SM21, IBERMATICA enpresa bisitatu zuten. Enpresako bi langilek beren lanbide-bidea erakutsi zuten gaur egun okupatzen duten lanpostua lortu arte. Ana Arozena Giza Baliabideetako arduradunak langile bat kontratatzeko kontutan izaten dituzten gaiak garrantzitsuenak azaldu zituen. Oso interesgarria.

"Tío Clodio" auzian

• 2018-04-26 |

1go Batxilergoan determinismo genetikoa eta soziala lantzen genuen bitartean, sare sozialak su ta gar aritu ziren erabat mediatikoa izan den Gabriel mutilaren kasua zela eta. Testuinguru hartan gure erronka epaiketa antolatzea izan zen.

Taquillas del siglo XXI ganan en innovación

• 2018-04-24 |

Alumnos de Informática del IES Xabier Zubiri Manteo BHI y de Electrónica de Don Bosco logran el primer puesto en el Premio a la innovación de centros de FP.
Leer noticia.

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

IES Xabier Zubiri Manteo BHI. JOPapp

Iradokizunak