IES Zubiri-Manteo BHI. Formación para el Empleo

Mediateka

IES Zubiri-Manteo BHI. Biblioteca

IES Zubiri-Manteo BHI. Erakusleihoak

ADI! Azterketa Libreetarako deialdia.

• 2016-05-25 |

Adi! Hurrengo dokumentuak 2015-2016 kurtsoko azterketa libreetarako deialdien informazioa topatuko duzue.

Azterketa Libreak

Turismoko ikasleak I. Ekintzailetza Jardunaldian

• 2016-05-23 |

Maiatzak 20an Goi mailako Turismo gidaritza, informazioa eta laguntza zikloko ikasleak Akuariumean antolatu den I. Ekintzailetza Jardunaldian parte hartu dute.

Bideokonferentzia Erasmus + ikasleekin

• 2016-05-22 |

Orain dela egun batzuk, frantses eleanitzaren Turismoko 1go mailako ikasleek bideokonferentzia bat egin zuten David Méndez-ekin, Zubiri Manteoko “Turismo-gidaritza, informazioa eta laguntza” zikloaren ikaslea dena. David Vienan egiten ari da bere praktikak eta bertan pasatzen ari den azken hiruhilabete hauetako esperientzia kontatu zigun. Erasmus ikasle baten bizimodua ezagutzeko aukera ezin hobea izan zen eta bide batez, frantsesa berriro ere praktikan jartzeko.

Sarbide-proba 2016: Kalifikazioak

• 2016-05-20 |

Erdi mailako heziketa zikloetara sartzeko proben ebaluazio-akta argitaratzen da. Akta hau behin-behinekoa da. Erreklamazioak ekainaren 1eko 13:00ak arte. Erreklamazioen ebazpena ekainak 10.

Kalifikazioak

Erasmus + programari esker Finlandiako Luksia eskolarekin harreman-estutzea

• 2016-05-17 |

Apirilean Luksia Municipal Training and Education Consortium Lanbide Heziketako zentrura egin genuen bisita. Helburu nagusia beraiekin dugun harremana sendotzea zen dagoeneko dauzkagun kolaborazio programekin jarraitzeko. Honekin batera, bertan erabiltzen dituzten hezkuntza metodologiak aztertu eta proiektu amankomunak landu ditugu.

Finlandiako Hezkuntza Duala ezagutzeko aukera izan dugu enpresetan eta eskolan izandako hartuemanekin.

Beraien bisita ere jaso dugu Zubiri-Manteon egunotan.

IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Gmail

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

FP Duala

IES Zubiri-Manteo BHI. JOPAPP