IES Zubiri-Manteo BHI. Formación para el Empleo

• 2017-03-29 |

Batxilergoko irakasleak Sogndal Vidaregåande skule Norbegian

• 2017-03-28 |

Astebetez, batxilergoko lau irakaslek Sogndal Vidaregåande skule bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute.

Irakaskuntza eta ikaskuntza metodologien inguruan hitz-egiteaz gain, bertako ikasketa eskaintza, eta horiek bideratzeko erabiltzen dituzten azpiegiturak ezagutu dituzte.

2017-18 ikasturterako ikasleen onarpena DBH-n. 2. Eta 3. Aukerak.

Merkataritzako irakasleak Bridgwater and Taunton Collegen

• 2017-03-17 |

Aste honetan zehar, Merkataritzako bi irakaslek Bridgwater and Taunton College bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute. Hainbat lekutan dauden ikastetxe ezberdinek osatzen dute, hala nola Cannington, Paington, Yeovil eta aipatutako Bridgwater eta Taunton-ek.

Irakaskuntza eta ikaskuntza metodologien inguruan hitzegiteaz gain, bertako ikasketa eskaintza zabala, eta horiek bideratzeko erabiltzen dituzten azpiegiturak ezagutu dituzte.

Ikasleen onarpena DBHn 2017-18 ikasturterako. Behin-betiko zerrendak.

IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Gmail

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

FP Duala

IES Zubiri-Manteo BHI. JOPAPP