Mediateka

IES Zubiri-Manteo BHI. Erakusleihoak

Xake lehiaketa

• 2018-02-21 |

4.DBHko ikasleek ikasbidaia finanziatzeko asmotan jolasgaraietan Xake lehiaketa antolatu dute. Bertan, ikasle kopuru handiak parte hartu du. Garailea Hodei Maidagan 4. mailako ikaslea izan da. ZORIONAK!!

Batxilergoko bigarren mailako ikasleen gurasoekin bilerak

• 2018-02-19 |

Datorren astelehenean (otsailak 26), EUSKARAZ, eta datorren asteartean (otsailak 27), GAZTELANIAZ, Batxilergoko 2. mailako ikasleen gurasoekin bilerak egingo ditugu.

GAI-ZERRENDA:

1. Zer egin dezaket Batxilergoa eta Unibertsitatera Sartzeko Proba gaindituta?
  2. Galderak eta eskaerak.

ORDUA: 18:30

LEKUA: IKASTETXEKO LIBURUTEGIA

ZAIN IZANGO GAITUZU!

Giza-Kideak izeneko ekitaldi bikaina Okendo Kultur-Etxea

• 2018-02-08 |

Aurreko ostiralean, hilaren 26an, Zubiri-Manteo ikastetxeko Marketin eta Publizitateko ikasleek ekitaldi interesgarri eta gai anitzez osatutakoa antolatu zuten Okendo Kultur Etxean. Ekitaldia ikasleen ikasketa-programazioaren barne izanik, “Economistas sin fronteras” gobernuz kanpoko erakundearen enkarguz egin zuten. Batez ere, ikastetxeko ikaslez eta irakaslez osatutako 140 ikus-entzule inguruk izan zuten ekitaldiaz gozatzeko aukera.

(Irakurri gehiago ...)

Ikasenpresa azoka Eibarren

• 2018-02-07 |

Otsailaren 1an Eibarren ospatu zen Ikasenpresa Azokan parte hartu zuten 2.mailako Turismoko ikasleek, 1.700 ikasle eta 312 kooperatiba batu ziren bertan, aurkeztu zituzten ikasenpresak hauek izan ziren:

Donostia Buddies: Erasmuseko ikasleentzako laguntza, aholkuak eta ekintza desberdinak antolatzen dituzte.

KondairaK: Pertsonai mitologikoekin lotutako gida eta karta jokoa sortu dute.

Vídulus: Norbanakako turismoa eskaintzen dute.

EskolArt: Institutoentzako ekitaldiak antolatzen dituzte.

DBHko ikasleak tratu onen alde egindako Photocalla

• 2018-02-07 |

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

IES Xabier Zubiri Manteo BHI. JOPapp

Iradokizunak