IES Zubiri-Manteo BHI. Formación para el Empleo

IES Zubiri-Manteo BHI. Erakusleihoak

Agurra Manteon

• 206-06-23 |

DBH 4. mailako ikasleei agurra emateko sortu dugun bideoa ikusgai duzue (Ikus-entzunezko tailerrean egindakoa, Hauspoa proiektuaren barruan).

Aurre-matrikulazio epea jadanik irekita: ekainaren 6tik 17arte.

• 2016-06-01 |

Adi! Hurrengo dokumentuan aurrematrikula eta matrikula epeak zehazten dira. Baita beharrezko dokumentzaioa ere.

Aurrematrikula eta Matrikula

EMAN ESKUA – Euskal Eskola Publikoaren Jaia

• 2016-06-13 |

Zuhaizti eta Manteoko gure ikasleek ikuskizun ederra eskaini zuten Hendaian, ekainaren 5ean, Euskal Eskola Publikoaren alde ospatutako jaian. Hortxe ditugu, hasieraren unean, agintarien aurrean aurreskua eskainiz.

Sarbide-proba 2016

• 2016-06-10 |

Erdi mailako heziketa zikloetara sartzeko proben ebaluazio-akta argitaratzen da. Akta hau behin-betikoa da. Erreklamazioen ebazpena ikastetxeko idazkaritzan.

Akta

Zubiri-Manteo Olatu Talkan

• 2016-06-04 |

Oso emanaldi polita Zubiri Manteo eta Zuhaiztiko Ikasleek eskeini zutena Konstituzio Plazan. Olatu Talka programaren barruan kokatzen zen gure ikasleek osatzen duten Axuri Beltza taldearen ekintza hau eta benetan, bideoa ikusteak merezi du!!!!

IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Gmail

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

FP Duala

IES Zubiri-Manteo BHI. JOPAPP