IDAZKARITZA - ALBISTEAK

Mediateka

EITBko kamerak Manteon

• 2015-Apirila-24 |

TRIBUAREN BERBAK saioko lan-taldea –Kike Amonarriz buru duela− ikastetxean izan dugu esketxa grabatzen. Pantailaren beste aldeko sekretuak gertutik ezagutu ditugu, eta emaitza ustez bikaina izango da. Ikusi nahi baduzue, piztu ETB1 maiatzaren 5ean, gaueko 10:20 inguru horretan. Aurpegi ezagunak ikusiko dituzue seguru!

Ate irekien jardunaldiak 2015-2016

• 2015-Apirila-16 |

Ikastetxeko ateak irekita egongo dira hurrengo datatan bisita egin nahi duen edonorentzat:

Etapa

Espezialitateak

Ordua

Tokia

Batxilergoa

Guztiak

Apirilak 29

Zubiriko

liburutegian

Heziketa zikloak

Informatika

Turismoa

Maiatzak 13

Heziketa zikloak

Administraritza

Merkataritza

Maiatzak 14

2.DBHko-proiektuak "jostailu mekaniko-elektrikoak"

• 2015-Apirila-16 |

Oinarrizko eragile mekanikoak landu ondoren, 2. DBHko ikasleak lauko taldetan, aplikatu dituzte proiektu batean aldez aurretik ipinitako baldintzak kontutan edukita. Proiektu metodoaren urratsak izan dira: Adierazburua, Analisia, Diseinua eta Despiezea, Eraikuntza eta Ebaluazioa.

Senegal, Kontraste askotako herrialdea

• 2015-Apirila-13 |

Martxoak 27an, Frantses Multilinguaren Turismo ikasleei esker, Senegal ezagutzeko aukera bikaina izan genuen. DBH 3 eta 4.go ikasleek eta irakasle batzuk biziki gozatu genuen herrialde misteriotsu honetan barneratzen ginen bitartean. Frantsesa lantzeko aukera ezin hobea, kontraste askoren herrialde misteriotsu hau ezagutuz.

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Gmail

Ikastaroren bat egin nahi duzu?

Ikastaro eskaintza. Begira eta aukeratu

LANBIDE eta HOBETUZ