IES Zubiri-Manteo BHI. Formación para el Empleo

IES Zubiri-Manteo BHI. Erakusleihoak

Zubiriko irakasleak Tknikan

• 2017-06-08 |

Atzo, ekainak 7, Ikastetxeko FPko irakasleok Tknikak dituen proiektuei buruzko informazioa jaso genuen eta bertako instalazioak bisitatu. Honetaz gain, esku artean ditugun proiektu batzuk zabaltzeko aukera ere izan genuen.

3D Inprimagailuen Saridunak!!

• 2017-06-07 |

Joseba Gurrutxaga, MS21 informatika taldeko ikaslea, eta Aitor Etxabarren, informatikako irakaslea, izan dira bi 3D inprimagailuen saridunak!!

ZORIONAK!!

Aurrematrikula Formularioa eta informazioa

• 2017-06-06 |

Hurrengo estekan 2017-2018 ikasturterako aurrematrikula egiteko formularioa topatuko duzue.

FORMULARIOA

Informazio gehiagorako, sakatu hemen.

Santa Clara Games-eko kosortzailearen hitzaldia

• 2017-06-01 |

Maiatzaren 23an Iñaki Martinezek, Santa Clara Games-eko kosortzailea, bideojokuen garapen mundu zirraragarrian murgildu ginduen. Ikasle eta irakasleok bere hitzaldiaz gozatu genuen, non ikasleen parte hartzea eta hizlariaren doi komunikatiboak azpimarratzekoak izan ziren. Ikasleen galderei erantzunez, Iñakik bideojokuak garatzeko framework-ak, publikatzeko plataformak eta bideojoku enpresen business model azaldu zizkigun.

Santa Clara Games gehien erabiltzen diren bideokontsoletan (Play Station 4 eta Xbox One) bideojokuak publikatu dituen lehen euskal enpresa da. 2014an publikatu zuten “Hasslehart” bideojokua izan zuen arrakasta zela eta, aurten “8DAYS” izenenko bideojokua argitaratu dute.

Mila esker Iñaki!!! eta Zubirin egingo dugun hurrengo “Game Jam”-en elkar ikusiko gara.

Heziketa Zikoetarako aurrematrikula

• 2017-05-31 |
AURREMATRIKULA

2017ko Ekainaren 5etik Ekainaren 16ra arte Ikastetxean eta Ekainaren 5etik Ekainaren 15era arte on-line eran (www.hezkuntza.net), biak barne.

• Dokumentazioa entregatzeko epea: Ekainaren 30a, 14:00ra arte.
Zerrenda guztiak www.zubirimanteo.com orrian argitaratuko dira
  • Behin behineko zerrenden argitaratzea: Uztailaren 6a.
  • Behin behineko zerrenden erreklamazioak: Uztailaren 7ra arte (barne).
  • Behin betiko zerrenden argitaratzea: Uztailaren 13a.
MATRIKULA
Onartutakoen ohiko matrikula epea: Uztailaren 13tik 19ra, biak barne.
Argazkia eta kontu zenbakia gogoratu matrikula egiteko.
Informazio gehiago…

IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Moodle IES Zubiri-Manteo BHI.Gmail

Hemen gaude:

IES Zubiri-Manteo BHI.Twiter IES Zubiri-Manteo BHI.Facebook IES Zubiri-Manteo BHI.Youtube

FP Duala

IES Zubiri-Manteo BHI. JOPAPP