Jopapp app-aren aurkezpena Zubiri Manteo ikasleei

• Urria 2017 |

30 ikasletik gora joango dira aurtengo ikasturtean atzerrira praktikak egitera, Erasmus+ programaren eskutik. Jopapp app-a aurkeztu zen, Jopapp formakuntza jaso zuten irakasleen eskutik.

EfVET Conference 2017 Thessalonikin. Grezian. Jopapp roundtable.

• Urria 2017 |

Jopapp proiektua EfVET konferentziako mahai inguruetan aurkeztu egin zen. Inguratu ziren partaideak interes handia azaldu zuten gure proiektuan.

Jopapp Multiplier event-a Iurretan. Zubiri Manteon eskutik. Irailak 20an

• Iraila 2017 |

Iurretako Lanbide Heziketa zentroan, Jopapp-en multiplier event-a egin zen. Euskadiko Erasmus+ mugikortasunak eramaten dituzten irakasleak bertan izan ziren. Ekitaldian Jopapp-a aurkeztu zen.

Tampere Vocational College TREDU, ko bisita. Irailak 19an

• Iraila 2017 |

Tampere Vocational College TREDU, Finlandia-ko irakasle eta zuzendarien bisita izan genuen Zubiri Manteon. Experientziak elkar trukatu genituen. Jopapp-en aurkezpena egin genuen.

Bostgarren nazioarteko Jopapp bilera Bruselasen. Irailak 6 eta 7an

• Iraila 2017 |

Jopapp proiektuaren bostgarren bilera, Bruselasko EfVET egoitzan egin zen.

Jopapp multiplier event-a Bruselasko Euskadiko Delegaritzan. Irailaren 6an

• Iraila 2017 |

Zubiri Manteo-ko irakasle eta ikasleak Bruselasko Eskadiko Delegaritzan eman zen Multiplier event-ean egon ziren. Ekitaldia Efvet-ek antolatu zuen. Jopapp aplikazioa aurkeztua eta erabilia izan zen. Bittor Arias (Tknika) Berrikuntzaren ikuspegia azaldu zuen eskualde eta lurralde eremuan. Sue Bird (Europako Komisioa) Vocational Skills astearen garrantzia azaldu zuen.

Laugarren Nazioarteko Jopapp bilera ANESPO-n. Lisboa

• Ekaina 2017 |

Ekainaren 26 eta 27an, laugarren nazioarteko Jopapp bilera izan genuen ANESPO-ko egoitzan

TA3 Conference (Trans-Atlantic Technology and Training Alliance) . Dordrecht. Holanda.

• Ekaina 2017 |

“Crafting new learning environments: Be an entrepreneur of your own future”. Konferentzian Jopapp-en difusioa egin zan Efvet eta Zubiriren eskutik .

MUGAZ GAINDIKO LANKIDETZA CoP 2017. Navarra.

• Ekaina 2017 |

Ekainaren 9an Mugaz gaindiko Euskadi-Nafarroa-Akitania lankidetza ekitaldia izan zen. Ekitaldian Euskadiko proiektuak aurkeztu ziren eta Jopapp ere han izan zen

Zubiri Manteko proiektuen aurkezpena Tknikan

• Ekaina 2017 |

Ekainaren 7an, Zubiri Manteoko irakasleen klaustroa izan genuen Tknikan. Bertan Zubiriko proiektuak aurkeztu ziren. Jopapp-ak proiektuaren jarraipena azaldu genuen.

Job Placements app - jopapp

jopapp 2015-1-ES01-KA202-016358

Kideak: Zubiri Manteo (promotorea), Marijampole College ( Lithuania), eFVET (Belgica), ANESPO (Portugal), Pr-Consulting (Grezia)

Deskribapena:

"jopapp" proiektuan lanbide heziketako ikasleentzako app bat, lan praktikak aurkitzeko prozesuan gidatzeko, eta irakasle eta orientatzaileentzako gidaliburua sortuko dira. “jopapp” tresna Rainova berrikuntza ereduan oinarrituta dago, ereduaren edukiak eta praktika onak ezartzen ditu ikaskuntza ingurunera egokituz.

Ikasleak beraien lan praktiken ibilbidearen garapena zuzendu dezakete. Horrela ikaslea izango da bere ikasketa prozesuaren jabe, ondorengo gaitasunak garatuz: jarrera positiboa, komunikazioa, denboraren antolakuntza, lanaren etika, arazoen ebazpena, norberarenganako konfiantza, malgutasuna eta moldagarritasuna, presio pean lan egiten eta berrikuntza.