Enplegurako prestakuntza

IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Twiter    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Facebook    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.Instagram    IES Xabier Zubiri Manteo BHI.YouTube

Lanbide Heziketa

2020-2021 Ikasturtean ikasleak onartzeko, plazak esleitzeko eta matrikulatzeko egutegia

Eskabidea aurkeztea:
-Ekainaren 1tetik 19ra bitartean.
-Online: ekainaren 19ra arte eta zikloko lehen kurtsorako bakarrik.

ESKOLEN ALDI BATERAKO ETETEA

Gertaeren bilakaera eta agintari eskudunak aplikatzen ari diren neurriak direla eta, eskolen aldi baterako etetea beste abisu bat eman arte luzatzen da.

Ikasleek esteka honetan LAN PLANGINTZA edukiko dituzte egin beharreko lanak.

Sarbide Probak

Martxoaren 14ko 463/2020 Errege Dekretuak dioenez, martxan dauden administrazio-prozedurak izapidetzeko ezarritako epeak eten ditu.

Sarbide Proba azterketei dagokienez, bere epeak etenda daude.

Epe berriak edukiz gero, hauek jakinaraziko dira.

2.Batxilergoko ikasleen lanak

• 2020-05-15 |

Isolamendu garaian gure 2.Batxilergoko ikasleak A. Machadok idatzitako "Noche de verano" olerkiari heldurik birsortze prozesuan aritu dira. Hona hemen ale batzuk:

Martxoak 8 - Emakumeen eguna

• 2020-03-09 |

- Emakumeen egunean Zubiri Manteo BHI-n:

- Emakumeen egunean ahoz aho muxuen katea osatu dugu DBHn:

ERASMUS+ ikasleak Euskadi Irratiko Faktoria irratsaioan

• 2020-02-21 |

Asteartean, Otsailak 18, Erasmus+ programan parte hartu duten Zubiri Manteo Lanbide Heziketako ikasle eta irakasleek, euren esperientziak kontatzeko aukera izan dute Euskadi Irratiko Faktoria irratsaioan.

Lan-praktikak atzerrian Erasmus+ programaren bidez

• 2020-02-21 |

LH-ko Goi eta Erdi mailako 41 ikasleek, Merkataritza, Turismo, Informatika eta Administrazioa eta Finantzak familia profesionaletakoak, hiru hilabeteko lan-praktikak egiteko aukera izango dute aurten ere Erasmu+ programaren bidez. Finlandia, Italia, Txekiar Errepublika, Polonia, Portugal, Frantzia, Hungaria, Bulgaria, Estonia eta Erresuma Batua izango dira bisitatuko dituzten herrialdeak. Parte hartzaileek esperientzia ahaztezina izango dute atzerrian.

Turismoko ikasleek hiria erakutsi diote Gautenako talde bati

• 2020-02-18 |

Pasa den asteartean, hilak 11, Turismoko ikasle batzuk bisita gidatu antzestua eskaini zioten Gautenako talde bati. Ekintza honekin ikasturtean zehar landutako proiektu bati eman zaio amaiera: proiektu honen helburua TEA duten pertsonei hiriko baliabide eta zerbitzuak hurbiltzea izan da. Esperientzia honek, taldea ezagutu eta haiekin une eta aktibitate interesgarriak partekatzea ahalbidetu du. Mila esker Gautenako Iñaki eta Leireri eskainitako ikastaroagatik eta gure proiektuari babesa emateagatik.

LAN PLANGINTZA Intranet Irakasleak Intranet Ikasleak Intranet Familiak

LH