News

COMENIUS: GOEM! proiektua Bruselasko Comenius partnership konferentzian. Maiatzak 3-4, 2012

Aurten Europatik 12 proiektu aurkeztu izan dira gai eta tema ezberdinen inguruan gure proiektua hor izan da Eskolen internazionalizazioaren eredu bezala. Proiektuaren koordinatzailea Joan da taldearen ordezkari gisa

Ondorengo esteketan duzue informazio gehiago:

Gure proiektua hemen agertzen da:

THEME 4 Supporting the internationalisation of schools

GOEM Comenius proiektuaren azken topaketa Donostian. 25-29 Martxoa 2012.

GOEM Comenius proiektuaren azken topaketa Donostian izan da aste honetan. Bertan proiektu kideak elkartu gara eta “Lan Bila Gida” aurkeztu dugu. Bestalde Victoria Eugenia antzokian egindako harreran proiektua udaletxeko Kultura ordezkariari baita Fomentoko ordezkariei aurkeztu zitzaien.

Eskerrak partehartzaile guztioi zuen lana eta laguntzagatik. Ekimen hauek egitea ez da posible zuek gabe. Bestalde proiektuan interesatuta zaudeten guztiok informazio gehiago aurkitu dezakezue, sortutako lan gidarekin batera GOEM proiektuari dagokion atalean. Harreraren bideoa prentsan ikusi dezakezue esteka jarraituz.

MILA ESKER !!!

Comenius01 Comenius02 Comenius03

Donostia

Norway

Belfast

Germany

Comenius proiektuaren 3. topaketa. Ikasle talde batek aste honetan Albert-Schaeffle-Schule eskolan, Nürtingen, Alemanian bildu dira Comenius proiektuko ekintzetan parte hartuz. Besteren artean Daimler, Mercedes enpresara egin dute bisita. Argazkietan ekintza ezberdinetan ateratako irudi batzu.

Comenius01

Comenius

Kodea: 2010-1-GB1-COM06-05727

Izenburua: GOEM! Go on employ me!

Partehartzaileak:

• IES Xabier Zubiri Manteo BHI, Donostia
  • Albert-Schäffle-Schule, Nürtingen, DE Alemania
  • Belfast Boys’ Model School, Belfast, UK Reino Unido
  • Sogndal vidaregaande skule, Sogndal NO Noruega

Deskribapena

The movement of Europeans to find employment has escalated. In this project the students will explore the best way to make themselves attractive to the European Labour market. The aims are to promote inter cultural understanding and tolerance, to research the local and European job market, to enhance foreign language competence, to encourage entrepreneurship and leadership and to use digital resources.

Login to the project's TwinSpace